Bestellen & BetalenIs mijn bestelling gelukt? Ik heb nog geen bevestiging ontvangen. U ontvangt altijd een bevestiging op het e-mailadres dat u heeft ingevuld. Als u deze niet heeft ontvangen, controleer dan eerst uw spamfolder. Het is ook mogelijk dat er een typfout is gemaakt bij het invullen van uw e-mailadres.
Neem contact met ons op als u geen bevestiging heeft ontvangen. Wij controleren graag voor u of de bestelling goed is doorgekomen. Lees meerWanneer ontvang ik mijn bestelling? Bij ons kunt u per artikel de levertijd zien, vermeld bij de productomschrijving. Staat er "1-2 werkdagen", dan hebben wij dit artikel op voorraad. Indien u dit artikel voor 15:00 uur bestelt, wordt het dezelfde dag nog verzonden en heeft u het in de meeste gevallen de volgende dag in huis. Staat er "3-4 werkdagen", dan hebben wij het product zelf niet op voorraad, maar een van onze leveranciers wel. Zodra u dit artikel bestelt, gaan wij het direct bestellen bij onze leverancier.
Let op: we versturen alleen complete orders. Bestelt u een product met 1-2 werkdagen levertijd en een product met 3-4 werkdagen levertijd, dan wordt de bestelling verstuurd zodra het artikel met 3-4 werkdagen levertijd bij ons binnen is.
Bij de bestelling van een fiets staat er bij "levertijd" wanneer de fiets weer wordt verwacht of er staat binnen 7 werkdagen indien de fiets bij de leverancier op voorraad is. Dit komt doordat wij een vaste afleverdag hebben van onze leverancier, namelijk op woensdag. Bestelt u voor maandag 12:00 uur een fiets, dan wordt deze de woensdag erna bij ons afgeleverd. Bestelt u na maandag 12:00 uur, dan wordt de fiets een week later op woensdag geleverd. Lees meerWaarom moet ik een toeslag betalen bij betaling met Klarna of Creditcard? Als bedrijf betalen wij voor elke betaalmethode die we aanbieden een bedrag aan de dienstverleners die deze betalingen mogelijk maken. Voor betaalmethoden zoals iDEAL zijn deze kosten laag, maar voor Klarna en Creditcard liggen de kosten aanzienlijk hoger.
Onze missie is om onze producten zo voordelig mogelijk aan te bieden. Dit betekent dat onze marges per product minimaal zijn. Als wij ook nog de extra kosten van Klarna en Creditcard zouden moeten dragen, zouden we op bijna elke bestelling verlies maken.
Daarom hebben we ervoor gekozen onze prijzen niet te verhogen om deze extra kosten te dekken. Dit zou namelijk alle klanten treffen. In plaats daarvan hebben we besloten dat alleen klanten die met Klarna of Creditcard betalen, een klein extra bedrag betalen. Op deze manier kunnen we onze lage prijzen behouden voor iedereen. Lees meerKan ik een bestelling ook contant betalen met afhalen? Helaas is dit niet mogelijk. Wij doen alle betalingen digitaal. Zo kunnen we uw bestelling en betaling altijd terugvinden. Lees meerIk heb verkeerde adresgegevens ingevuld, wat moet ik doen? Het kan voorkomen dat het huisnummer soms 2x op uw factuur staat, dit is geen probleem en hoeft u niet te melden; dit controleren wij altijd zelf. Belangrijk is dat de postcode en het huisnummer correct zijn, aangezien het pakketlabel hierop gebaseerd wordt. Als u een fout heeft gemaakt, neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op om dit door te geven.
Heeft u een typ fout gemaakt in uw emailadres, dan ontvangt u geen email met factuur en track en trace en indien u gekozen heeft voor bezorgen bij servicepunt dan kan het zijn dat u geen code krijgt om het pakket op te halen.
Het is dus ook belangrijk om dit door te geven. Lees meerMet welke betaalmethodes kan ik betalen? Om iedereen zijn eigen favoriete betaalmethode te laten gebruiken hebben wij zo veel mogelijk betaalopties aanstaan:
Zo kan je met IDEAL betalen, Creditcard, Klarna achteraf betalen, Apple Pay en handmatige overschrijving en voor onze Belgische klanten is het ook mogelijk om met Bancontact betalen.
Voor sommige betaalmethodes betaal je een kleine toeslag omdat de kosten voor deze betaalmethodes ook duurder zijn. Lees meer
Bezorging & AfhalenHoe wordt een nieuwe fiets afgeleverd? Het kopen van een nieuwe fiets is een belangrijke beslissing, en wij willen ervoor zorgen dat u uw bestelde fiets in perfecte staat ontvangt. Daarom maken wij elke fiets kosteloos 100% rijklaar en monteren we ook kosteloos eventuele extra bestelde accessoires.
Als u de fiets bij ons afhaalt, leggen wij de complete fiets aan u uit en stellen we indien nodig het stuur en zadel op maat af.
Laat u de fiets bij u thuis bezorgen, dan komen wij persoonlijk langs. Zo voorkomen we transportschade en kunnen we ter plekke alles uitleggen en op maat afstellen. Lees meerWanneer kan ik mijn bestelling afhalen als ik bestel? Als u een bestelling plaatst en deze wilt afhalen, nemen wij meestal binnen een half uur contact met u op om een afspraak te plannen. Als de onderdelen op voorraad zijn, kunt u uw bestelling al binnen een half uur ophalen. Afspraken kunnen van maandag t/m zondag, zowel overdag als 's avonds, worden gemaakt. Lees meerOp welk adres kan ik mijn bestelling afhalen? U kunt u bestelling afhalen indien u een afspraak met ons gemaakt heeft op:
Lindenlaan 20, 3862EM Nijkerk
Wij hebben geen fysieke winkel dus langs komen zonder bestelling of afspraak kan helaas niet. Lees meer
Retourneren & GarantieHet artikel wat ik heb ontvangen is kapot/defect, wat nu? Wij proberen elke bestelling zo goed mogelijk te verpakken om schade te voorkomen. Helaas kan het soms toch een keer voorkomen dat u een artikel kapot ontvangt. Stuur ons een email of WhatsApp met foto's van het artikel dat kapot is en wij zorgen dat u een nieuw exemplaar ontvangt. Lees meerIk wil een artikel retourneren, hoe gaat dit in zijn werk? Indien u een artikel wilt retourneren dan kunt u retouraanvraag doen via onze webshop. Onderaan de webshop bij het kopje "Klantenservice" staat retourneren. Hier kunt u alle gegevens invullen. Zodra u dit ingevuld heeft kunt u het artikel inpakken en versturen naar:
Retourafdeling
Lindenlaan 20
3862EM Nijkerk
Ook is het mogelijk om zonder retour retouraanvraag het artikel retour te sturen, in dit geval dient u een pakbon of factuur bij te voegen zodat wij kunnen achterhalen wie het artikel heeft teruggestuurd.
Hou er wel rekening mee dat de kosten en het risico voor het retour sturen voor eigen rekening zijn. Lees meer
OverigHebben jullie ook kortingscodes? Bij ons zijn kortingscodes zeldzaam, en dat heeft een reden. Onze prijzen zijn al voordelig. Soms geven we echter kortingscodes aan klanten als een pakket is vertraagd of bij speciale dagen. Als wij op speciale dagen kortingscodes hebben dan wordt dit duidelijk op onze webshop aangegeven zodat iedereen hiervan kan profiteren. Lees meer