Verzending en levering

Verzending van onderdelen:


Plaats de gewenste onderdelen in uw winkelmandje en ga naar afrekenen, vul hier uw adresgegevens in en kies u gewenste pakketdienst en betaalmethode.
 

De keuzes die u heeft om uw pakket te laten verzenden:

 
  • Thuislevering via DPD: € 6,25 per bestelling
  • Thuislevering via DHL: € 6,50 per bestelling
  • Servicepuntlevering via DHL: € 5,50 per bestelling (Vul je voorkeur voor een DHL servicepunt in bij de opmerkingen tijdens het afrekenen)
  • Thuislevering via PostNL: € 6,95 per bestelling
  • Voor pakketten naar België geldt een vast tarief van € 12,00, ongeacht het aantal producten.
  • Afhalen in Nijkerk: € 0,00 (Alleen op afspraak)
Bestellingen boven de € 125,- worden gratis verzonden met uitzondering van nieuwe fietsen.
 

De betaalmethodes die u kunt gebruiken met eventuele toeslag:

 
  • IDEAL (gratis)
  • Creditcard (€ 0,25 + 1,8% totale waarde bestelling)
  • Klarna achteraf betalen (€ 1,00 + 2,99% totale waarde bestelling)
  • Handmatige overschrijving (gratis)
  • Apple Pay (gratis)
  • Bancontact voor belgische klanten (gratis)
De reden dat wij een klein extra bedrag vragen aan klanten die met Klarna of Creditcard betalen, is omdat wij voor elke betaalmethode een bedrag betalen aan de dienstverleners. De kosten voor Klarna en Creditcard zijn aanzienlijk hoger dan voor iDEAL. Onze missie is om onze producten zo voordelig mogelijk aan te bieden, wat betekent dat onze marges minimaal zijn. Zonder deze extra bijdrage zouden we verlies maken op bijna elke bestelling die met Klarna of Creditcard gedaan worden. Daarom kiezen we ervoor om alleen klanten die deze duurdere betaalmethoden gebruiken extra te laten betalen, zodat we onze lage prijzen voor iedereen kunnen behouden.
 

Levering van nieuwe fietsen:


Tijdens het bestellen van een nieuwe fiets kunt u ervoor kiezen om de fiets persoonlijk bij u thuis te laten bezorgen of om de fiets te komen afhalen in Nijkerk.
De kosten voor het thuis laten bezorgen zijn € 30,- (m.u.v. waddeneilanden en Belgie). 

De reden dat wij de bezorging persoonlijk doen, is zodat we de fiets 100% rijklaar kunnen afleveren en transportschade kunnen voorkomen. Daarnaast kunnen we de fiets direct op de juiste hoogte afstellen en u alle benodigde informatie geven over de werking van de fiets, garantiegevallen en wat extra tips kunnen geven. De datum en tijdstip voor het afleveren van de fiets wordt altijd vooraf afgesproken met de klant.

Wilt u de fiets afhalen in Nijkerk, dan gebeurt dit op afspraak. Zodra de fiets klaar staat wordt er contact opgenomen met de klant om een afspraak in te plannen. Ook tijdens deze aflevering zullen wij indien nodig de hoogte van het stuur en zadel afstellen op uw kind en de benodigde informatie verschaffen wat betreft garantie en en de werking van de fiets.